Vyhledávání

Spolupráce a podpora

Kategorie: Aktuality, Ostatní turnaje jednotlivců

Mistrovství Čech HD16, Harrachov, 21.-28.10.2017

O své účasti na MČech napsal Ondra Novotný, díky.

PÁTEK:

Z Hlinska jsme odjížděli cca v 15:00 a k hotelu FIT FUN v Harrachově jsme dorazili okolo 19:30. Jelikož jsme byli z cesty vyhládlí, šli jsme hned na večeři. Pak jsme se ubytovali a vybalili jsme si věci. Pokoj jsme měli ve 4. patře, kde se i hrála mistrovská kategorie. Po chvíli jsme zalehli, protože jsme byli znavení.

SOBOTA:

V sobotu se snídaně vydávala do 9:00, jako každý den. Dopoledne jsme se flákali a pak byl oběd. Slavnostní zahájení začínalo v 13:30, po kterém se hrálo 1. kolo ve 14:00. Za soupeřku jsem měl nějakou holčinu z Plzně, která si místo toho, aby si vyvinula figurky, sebrala pěšce, načež prohrála. Navečer jsme se zaběhli podívat k Mumlavskému vodopádu, který je asi necelé dva km od hotelu. Po večeři jsme ještě skočili do bazénu, ale jelikož byl hrozně malý, šli jsme za chvíli pryč.

NEDĚLE:

Po snídani se vydáváme do Harrachova, abychom si vyšlapali skokanský můstky, ze kterých by byl suprovej výhled, kdyby nepršelo. Potom jsme se vrátili a naobědvali jsme se. Po obědě bylo 2. kolo, které jsem hrál s Davidem Gloserem. Zahrál na mě nějaký slabý gambit, po kterém jsem stál lépe, ale potom jsem to kvůli nedostatku času zprznil a prohrál jsem to. Po večeři jsme se rozhodli, že si zahrajeme bowling, ve kterém mě pak mamka rozdrtila. Po bowlingu jsme potkali p. Němce, který mi řekl, abych se za ním po dalším kole stavil. Pak jsme ještě zkoukli film (Nekonečný příběh) a pak jsme šli spát.

PONDĚLÍ:

V pondělí byla snídaně dříve, protože kolo začínalo už v 9:00, a ne v 14:00 jak v předchozích dnech. To jsem hrál s Patrikem Vizinou, kterého jsem celkem rychle porazil. Potom jsem šel za panem Němcem, se kterým jsme pak šli i na procházku. S vyvětranou hlavou jsem se pak šel ještě podívat na přednášku Jirky Tůmy na téma 'Dobrý nápad k nezaplacení'. Jako obvykle jsme byli na večeři a pak jsme šli spát.

ÚTERÝ:

V úterý se hrálo kolo zase dopoledne, a tak jsme vstávali o trochu dříve. Hrál jsem s Němcovou Karin, se kterou jsem po Skotské hře vyšel o něco lépe, ale pak se to zase nějako celý sesypalo a já prohrál. Odpoledne byl turnaj v bleskovém šachu, ve kterém jsem si zahrál. Uhrál jsem tuším 6,5 bodu z 11, což mi přijde celkem dobrý, na tu konkurenci. Potom jsme byli zase na procházce, večeři a šli jsme spát.

STŘEDA:

Tohle byl jediný den z celého mistrovství, kdy bylo dvojkolo, takže se toho moc nestihlo. Ten den jsem uhrál 1,5/2, což je dobré.

ČTVRTEK:

7.kolo bylo zase od 9:00. Tahle partie byla plná kombinací, ale nakonec stejně skončila remízou. Když jsme se naobědvali, chtěli jsme se podívat do Hornického muzea, ale když jsme tam došli, zjistili jsme, že je zavřeno.

PÁTEK:

Tenhle den celý propršel, takže jsme měli takovou na nic náladu. Kolo se hrálo opět dopoledne, a to jsem zbytečně prohrál. Potom bychom se rádi procházeli, jenže kvůli počasí to nešlo. Tak jsme byli na hotelu.

SOBOTA:

To byl poslední den z mistrovství, takže se stihlo jenom kolo. Hrál jsem s Kováříkem Vojtěchem a po boji jsem to nějako ještě zremizoval. Ani jsme nečekali na vyhlášení a jeli jsme dom. Celkově jsem tedy uhrál 4,5/9 a to beru jako takový průměr. Skončil jsem 31., nic moc, no. Tak příště se snad zadaří více.

Podrobné výsledky jsou tady.

Vydáno: 12.11.2017 18:58 |
Přečteno: 1269x |

Komentáře rss

Přidat komentář >

, dobrý průměr odpovědět
avatar
Účinkování Ondry na tomto turnaji se dá označit jako dobrý průměr.Ani nezazářil,ani nezklamal.Osobně tento pocit znám téměř ze všech turnajů,kterých se zůčastním.Přibližně Ondra obhájil své nasazení jak startovní ,tak i ELOvé. S hodně silnými prohrával,se slabšími vyhrával.Z tohoto průměru se vymkla pěkná remiza se silným Ara Martirosjanem,na druhé straně dvě remízy s "patnáctistovkami",které za normálních okolností dokáže porážet.Hlavně případná výhra v posledním kole by Ondru posunula do oblasti úspěchu.Popravdě řečeno si myslím, že Ondra má na lepší výsledek, ale ne každý turnaj se vydaří tak,jak bychom chtěli.Tak Ondro to snad vyjde někdy příště lépe.(asi by to chtělo intenzivnější domácí šachovou přípravu)