Vyhledávání

Spolupráce a podpora

Kategorie: Aktuality, Ostatní turnaje jednotlivců

MČR v rapid šachu - Doksy, 12. a 13.9.2015

Vojta přivezl zlato z Openu a Maruška je osmá v D14 ....

První část článku napsal Vojta - díky :-)

Dne 12. - 13. září se v Doksech konalo MČR v rapid šachu + doprovodný open. Do Doksů jsme jeli už v pátek, hned po oslavě 90 let hlineckého šachu. Cesta trvala asi 2,5 hodiny. Okolo jedenácté hodiny naše výprava dojela do cíle. Celkově nás bylo sedm. Já, Maruška, Jana, Jasmínka, Šimon, Martin, Lukáš. Zajistili jsme ubytování a našli chatku kde budeme přespávat. Během chvíle bylo ticho a všichni spali.

Druhý den ráno naše parta vstala a vyrazili jsme na snídani. Dále následovalo zahájení a první kolo. Ten den se hrálo šest kol. Mezitím byla pauza na oběd a mezi každým kolem kratičké přestávky na odpočinutí.
Před večeří přišla na řadu hodinová procházka lesem, kde byla vyhlášena soutěž, kdo nasbírá nejvíce druhů šišek. Nakonec byl každý vítěz a všichni dostali nanuka. Po večeři nadešly naše oblíbené deskové hry a párty. Takto jsme se bavili asi 3 hodiny, mezitím se vždy někdo sprchoval. Den zakončil až devítihodinový spánek.

Třetí den začínal stejně jako druhý, akorát s tím rozdílem, že se místo zahájení hrálo 1. kolo dne. Mně se podařilo vyhrát koncovku střelec, jezdec, král, proti samotnému králi s deseti vteřinami na hodinách + 5 sekund na tah. Právě díky této výhře jsem vyhrál doprovodný open. Myslím, že ostatní si taky dobře zahráli, a že se jim tam líbilo stejně jako mně.

Cesta zpátky byla náročná, ale šlo to. Domů jsme přijeli unavení. To by bylo vše z výletu z Doksů.

Vojta

A doplňuji komentář od Marušky :

Dne 12.-13. září 2015 se konalo MČR v rapid šachu v Doksech. Na mistrovství se nás z Hlinska vypravilo 7. Jako většinou byl odjezd už v pátek. Všichni byli unavení ještě z oslav, takže všichni rychle usnuli. Druhý den po snídani bylo zahájení a následně 1. kolo. Tak se hrály další 2 kola, po obědě další 3. Po večeři jsme hráli společenské hry. Ani v neděli jsme nebyli bez snídaně. Po dohrání posledních 3 kol následovalo vyhlášení, kde většina hráčů dostala cenu. Cesta zpět utekla rychle.

M. Vašková

Fotky z akce jsou tu :-). Konečné pořadí openu je tady a D14 zde.

Vydáno: 15.9.2015 20:29 |
Přečteno: 2318x |

Komentáře rss

Přidat komentář >

, - odpovědět
avatar
Chtěl bych poděkovat Vojtovi za článek. Po tom co jsem ho dočetl, mi přišlo, že pohoda která tam snad vládla, se přenesla i do herních výsledků, což je úplně super. Vojtovi velká gratulace za to vítězství, a ostatní zaslouží myslím velikou pochvalu.Dosažené výsledky jsou velice kvalitní, ale myslím že důležitější jsou ty zážitky a ta parta kterou jste vytvořili. Takže díky ještě jednou, a doufám že to zvýší motivaci pro ostatní, aby Vás tam příště mohlo jet více...