Vyhledávání

Spolupráce a podpora

Kategorie: Aktuality, Ostatní turnaje jednotlivců

MČR Kouty nad Desnou, 7.3.-15.3.2014

Postřehy Marušky, Ondry a Vojty ....

Maruška :

Když jsme přijeli, šli jsme na večeři a pak jsme se ubytovali. Všimli jsme si, že je tu něco špatně. Byl to např. záchodový vypínač, dále nefunkční ventilátor, časem nám ani koš nevynášeli.

Zábavy je tu víc než dost, je zde ( starší ) stůl na stolní tenis, venku je hřiště na fotbal nebo vybiku, a i večer je smích, protože hrajem společenské hry a u Aktivit jsme se v úterý večer pobavili nejvíc.

Co se týká zhodnocení svých šachů, spokojena se sebou vůbec nejsem. 3. a 5. partie se mi vůbec nepovedly.

Zahráli jsme si také simultánku - Ondra ( Óňa ) s J. Tůmou a já ( Máňa ) s Vojtou ( Vóňou ) s T. Olšarovou.

A abych nezapomněla - na velmi pěknou procházku jsme se vydali v sobotu a vyblbli jsme se na hřišti.

Máme se tu dobře a snad své výkony ještě zlepšíme.

Podrobné výsledky D12 jsou tady.

Vojta :

V pátek 7.3. jsme ve 4 hodiny odjížděli do Koutů nad Desnou. Po 2 hodinách cesty jsme dojeli na místo, ubytovali jsme se a šli jsme na večeři. Vrátili jsme se na pokoj a zjistili 3 nedokonalosti v pokojích.

V sobotu ráno jsme vstávali v 8 hodin, tentokrát měli snídaně na 1 osobu 55 Kč, proto jsme měli svoji snídani a bylo to super. Po snídani byla dlouhá procházka po okolí a zpět na slavnostní zahájení.

1. kolo jsem hrál s Ondřejem Švandou, ačkoli to byla zajímavá a ke konci remízová partie, Švanda spadl na čas.

V neděli byly kontrolní testy a byly opravdu lehké, poté jsme s balónama vyrazili na hřiště vedle hotelu a hned potom k 2. kolu. Můj soupeř Martin Nehyba na mě hrál Budapešťský gambit, ze kterého jsem vyváznul dobře, ale s hodinovou ztrátou, ke konci partie mi chyběl čas a prohrál jsem. Večer jako vždy hrajem společenské hry.

V pondělí bylo kolo už od 9 hodin, takže snídaně a kolo. 3. kolo jsem si sednul proti Petru Jakubovi, který mě postupně umačkal. Po 2 hodinové přestávce jsme šli na simultánku já a Maruška proti Olšarové a Ondra proti Tůmovi, všichni jsme prohráli, poté znovu společenské hry.

V úterý máme znovu snídani v pokoji a potom dvojkolo. 4. kolo jsem hrál s Tomášem Ludvíkem, v prohrané pozici remiz, poté oběd a 5. kolo jsem hrál proti Davidovi Němcovi, stál jsem pěkně, ale při málo času se hraje blbě - prohra.

Ve středu znovu snídaně v pokoji a 6. kolo proti Petru Brožovi - vyrovnaná partie až do koncovky, kde jsem rozhodnul s pěšcem více. Odpoledne jsme jeli do papírny Velké Losiny, ze které jsme si každý odvezli i suvenýry.

Zhodnocení : po 6. kole 2,5 bodu není nic moc, ale nasbíral jsem nové a dobré zkušenosti.

Podrobné výsledky H12 jsou tu.

Ondra :

Pátek

Když jsme přijeli na hotel, šli jsme na večeři a potom na pokoj, tam jsme si všimli pár nedokonalostí např. nešlo zhasnout světlo na záchodě a nefungoval ventilátor. V klubovně byl pingpongový stůl, fotbálek a televize.

Sobota

Nebyl tady jídelní stůl ani dřez, takže jsme si vzali dva stoly a na tom jsme snídali a nádobí se umývalo v umyvadle. Potom jsme šli na procházku na hřiště. Když jsme se vrátili, tak jsme se naobědvali. Potom jsme hráli 1. kolo - já s Jaromírem Volaninem (1703) a vyhrál jsem. Večer ( jako vždy ) jsme hráli společenské hry.

Neděle

Ráno jsme se nasnídali a potom jsme šli na kontrolní testy a potom jsme šli ven. Pak bylo 2. kolo. To jsem hrál s Petrem Šebestou (1623) a prohrál jsem. Poté jsme hráli společenské hry.

Pondělí

Ráno jsme se nasnídali a potom už bylo 3. kolo. To jsem hrál s Richardem Širokým (1588) a prohrál jsem. Potom jsme byli na procházce. Bylo to na Medvědí hoře. Pak jsme hráli společenské hry. Potom jsem hrál simultánku s Jiřím Tůmou a prohrál jsem.

Úterý

Ráno jsme se zase nasnídali a potom bylo dvojkolo. Nejdříve jsem hrál se Davidem Slivkou (1117) a prohrál jsem a potom s Karlem Neumannem a to jsem vyhrál. Pak jsme hráli společenské hry.

Středa

Nasnídali jsme se a potom bylo 6. kolo. To jsem hrál s Janem Muzikářem (1046) a vyhrál to. Takže zatím se sebou spokojen nejsem ( 3b. z 6b. ).

Podrobné výsledky národního Openu jsou tady.

Fotky z akce jsou tu.

No a celkové zhodnocení výsledků ? Ani zázrak, ani propadák, určitě to mohlo být lepší a přesně víme, na čem musíme pracovat.

Vydáno: 12.3.2014 16:34 |

Jeden citát od Šaldy: Smích je sport duše. 10 5 10
icon odpověděl(a)
avatar
Pěkný citát, tak to tady sportujeme od rána do večera :-)
Jinak děti trošku doplním. Závady na pokoji jsou ze dvou třetin odstraněny už od pondělka - dostali jsme novou kliku na dveře od záchoda a nový vypínač. Ventilátor je bez šance :-)
Společenskými hrami myslí děti Aktivity, Kotěhůlky, Evropu a Cestu kolem světa za 80 dní, víc jsme toho zatím nestihli.
Na Medvědí horu jsme jeli lanovkou a byl to krásný výlet, počasí nám přeje a Jeseníky jsou krásné. První pěší výlet byl k rybníku Kocián v Loučné nad Desnou a zpět, je tam krásné dětské hřiště a slušná procházka cca 4 km tam a 4 km zpět.
Co se týká výkonů, tak hodnotit budeme až na konci, zatím je nejdůležitějším úkolem udržet dobrou náladu, což se daří, a bojovat ze všech sil,. což se taky daří.
Tak nám držte pěsti do posledních tří kol.