Vyhledávání

Spolupráce a podpora

Kategorie: Aktuality, Ostatní turnaje jednotlivců

M Čech, Harrachov, 22.10 . - 29.10.2016 - doplněno

Článek píše naše parta mladých a neklidných společně :-) - Vojta, Maruška, Ondra, Míša, Jirka, Martin a Patrik. Necenzurováno !

K hotelu Fit Fun jsme se dostavili přibližně v 11:00, seznámili se s extrémně, ale EXTRÉMNĚ pomalým „výtahem". Vybalili jsme se, byli rozházeni po hotelu jako figurky po šachovnici (mimochodem na tomto notebooku je skvělá, ale SKVĚLÁ klávesnice). Je tu strašně, ale STRAŠNĚ moc poschodí a schodů a hráčů a manželských postelí a radiátorů a oken a koberců a záclon (k tomu se později vrátím) a... radši nic, třeba někdy příště. Pod postelí bylo spoustu poklad (např. lízátko, kartáč, zloté a koruny). Martin (počkat, musím jít otevřít okno, pak přijdu) příšerně, ale PŘÍŠERNĚ prdí a smrdí. Všichni malí jsme si opakovaně a i společně vlezli do peřiňáku. Po všech různých kravinách jsme se chtěli jít najíst, ale stalo se to, co nikdo nechtěl. Oběd byl až za půl hodiny L. Jak se naučit citovat Marušku? To jsme se zatím nedozvěděli, avšak jsme měli možnost zaslechnout úryvek z její fantazie. Radši budeme pokračovat dále. Po obědě nás čekala první partie. Večer byla zábava s hrami. Ráno byl budíček v 7:30, abychom byli všichni v 8:00 na snídani. Jelikož bylo 2. kolo až odpoledne, dopoledne mohla být přednáška s IM Pavlem Šimáčkem. Oběd byl zatím ze všech nejhorší, jelikož kuchyně nepočítala s takovým množstvím lidí a nestíhali donášet ostatní jídla, proto každý čekal oběd minimálně 30 minut a někdo neměl oběd vůbec. Odpoledne bylo další kolo, které se vydařilo, večer ovšem byla další herní zábava. Dnes po kole malí prckové jeli do sklárny a poté co skončili, šli jsme na můstky, kde bylo schodů více, než bychom si přáli. Ovšem to je pro dnešek konec. Dohromady všichni máme 8,5/21 bodů. Nejlepší hláška byla, když nejmenovaná osoba začínající na M a končící na artin řekla po nejmenované osobě začínající na M a končící na aruška řekla .že si děla pr*el a první osoba poté chladně, ale CHLADNĚ řekla jestli už jí má vytvarovanou.

Podrobné  výsledky jsou tu.

Čtvrtek večer :

Po tom, co Martin půl hodiny v kuse řval ,,ponožka fuj fuj", odešly jsme s Janou na pokoj a prcky nechaly u kluků. Když přišli, udělaly jsme si z nich srandu a řekly, že Vojta říkal, že mají spát u nich. Vzali to vážně, vzali si pyžama a zmizeli. Další den byla klasicky snídaně, klasicky partie a klasicky oběd, na kterým si Martin vyzkoušel, jaký to je, když se na něj čeká.

Patrik: První 3 kola jsem hrál docela dobře, ale poslední kola jsem všechno co se dalo pokonil. Pokaždé jsem udělal zbytečnou chybu na kterou jsem prohrál a nejvíc co mě na tom všem mrzí je, že jsem to měl ze začátku dobře rozehraný. Jedno musím uznat, moji soupeři neudělali žádnou chybu a já jsem je asi tročku podcenil. Poslední 2 kola se budu snažit, abych je porazil a měl 4.5 bodů z 9 což je málo :-(.

Martin: První 3 kola byla hrozná vůbec jsem nedodržoval základní pravidla zahájení, protože jsem si pořád hrál svoji, no lehce a jednoduše jsem hrál blbě. Čtvrtý kolo jsem vyhrál, ale blbě no prostě všechno blbě.

Vojta: Ze začátku jsem se rozjel a remizoval pouze dvakrát. V partiích byla většinou útočná pozice, kterou jsem se snažil vyhrávat. Moje partie určitě každý viděl, ale skoro vždy vznikla na šachovnici výhodná pozice pro mě. Celkově 5 bodů ze 7 není špatný, akorát v dnešní partii jsem to přepískl a prohrál. Zajímavé je, že soupeři se snaží dávat remízy hned na začátku, což mně nevyhovuje.

Jirka: V prvních kolech se mi trochu nedařilo 1. kolo jsem remízoval a pak se mi nemohlo zadařit uchytit alespoň remízu, když jsem se po dost kolech propadl na jednu z posledních šachovnic a tam se mi konečně zadařilo. Pan Tůma ji nazval jako partii smrtících jezdců, a to mě potěšilo. No a co by to bylo za Jirku, aby si nemyslel, že jedna výhra stačí. Co se týče mého stylu a soupeřova stylu hraní mi moc nesedí, protože soupeři hrají něco jiného, než bych chtěl. A to se dalo očekávat. A výtky jsou i v mém přehlížení jasných i nejasných šancí. Stačí jeden tah a všechno je jinak. Ale když hrajete šachy tak to znáte. Co mi vadí je, že někdy můj mozek hraje hrozně rychle nebo pomalu a bojí se, že spadne na čas, což je prakticky nemožné. Snad se zadaří i víc.

Ondra: Od začátku turnaje jsem se snažil naplno, ale soupeři očividně taky. Nejdříve se mi dařilo, potom jsem střídavě dvě partie pokonil, ale teď jsem se zase vzchopil a když zaberu, tak snad postoupím i na MČR. Celkově tedy mám 4,5 bodu ze sedmi, což je na mě celkem dobrý no :D

Míša: 4,5 bodů ze 7 mi přijde jako celkem slušný výkon. Po mé první ‘‘taktické‘‘ prohře jsem se domníval, že je konec, ale naštěstí jsem se vzpamatoval a poté to bylo jen lepší. Až na moje pasivně postavené figurky se mi můj výkon líbil. Největší radost jsem měl z partie s Erikem Žejdlíkem, která pro mne naštěstí skončila vítězně.

Maruška: Až do půlky turnaje se mi vůbec nedařilo. První 3 kola jsem prohrála a 4. kolo následoval bod zdarma. Až 6. kolo se mi povedlo vyhrát (myslím, že kdyby mi soupeř nevyměnil střelce, prohrála bych). 7. kolo jsem remizovala. Celkem mám 2,5 bodů... nic moc

Konečné zhodnocení:

Míša: 5 bodů z 9 je celkově dle mého názoru dobrý výkon, ale mohlo to být lepší. Jídlo na začátku týdne nebylo nic moc, ale ke konci se to už jíst dalo. Okolí i procházky byly hezké. Večer jsem si deskové hry též užil. Jediné co bych bral za negativní byly fronty na jídlo, problémy s online šachovnicemi.

Martin: mám 2 body z 9 je to podle mě špatné, ale 9 kolo to už jsem byl já, ale jinak od 1 kola do 8 kola to bylo strašný nevím proč jsem zabral až v 9 kole.

Jirka: No abych tak řekl tak nejsem ve své kůži, ale párkrát jsem zabral a podařilo se mi uhrát 2,5 bodu což no mohlo to být více, ale taky jsem nemusel mít nic, ale nebudu to okecávat hrál jsem rychle až na nějaké partie. Co se týče způsobu mého hraní tak nehraji nic špatně, ale pak přijde nějaká chyba a jste v ... loji však to znáte (teda vy co hrajete šachy). Co se týče nešachových aktivit bylo to tu super, kdyby byly lepší obědy a dostatek pití nechtěl bych domů. Deskové večerní hry byly super a všechno bylo taky super.

Maruška: Poslední 2 kola jsem bohužel opět prohrála. 8. kolo jsem se dostala do časovky a zahrála špatný tah. Můj poslední soupeř zkazil zahájení, získala jsem pěšce. Pak ale zaútočil, to se mu povedlo a zbyly nám Dámy a pár pěšců a jemu pěšec 3 pole před proměnou. Celkově se sebou spokojená nejsem, myslím, že 1 a půl bodu minimálně jsem získat mohla. Příroda je tu fajn, jídlo docela ušlo a o výtahu se vyjadřovat nebudu.

Vojta: Nejdůležitější pro mě bylo 8. kolo, protože jsem hrál o postup a prohra by znamenala to, že bych také nemusel postoupit. Celkový turnaj se mi podle mého povedl, v této konkurenci 6.5 bodu z 9 je dobré. Líbily se mi i procházky k Mumlavě a výšlap s p. Tůmou na Čertovu horu. Počasí nám moc nepřálo, ale i tak jsem si tento týden užil.

Patrik: Poslední 2 kola se mi povedly oboje jsem vyhrál huráá. Ale co mě štve nejvíc, že jsem 52 a nasazen 41, takže jsem zklamalL. Musím uznat, že 4.5 bodů jsem překonal co jsem chtěl. Výšlapy na můstek nebo na čertovu horu byly vysoké, ale já jako sportovec jsem to ´´v pohodě dal´´. Večerní deskové hry mě velice bavily. Poslední obědy a večeře se jim konečně povedly a já jsem si pochutnal.

Ondra: Poslední dvě kola pro mě byla rozhodující. Bohužel jsem ani jedno nevyhrál a tak jsem spadnul velmi, ale velmi nízko. Dohromady mám pět bodů z devíti, což ujde, ale čekal jsem to lepší a taky to lepší být mohlo. Skončil jsem 29. z 59.

Vydáno: 31.10.2016 15:17 |
Přečteno: 3100x |

Komentáře rss

Přidat komentář >

, sedm statečných na MČe odpovědět
avatar
Naše výprava skončila úspěšně hlavně díky Vojtovu výbornému bronzu.Za dobrý průměr se dá ještě pokládat i výkon Ondry,Míši i Patrika.
Maruška,Jirka i Martin mají určitě na lepší výsledek,ale není vždycky posvícení a příští rok to snad bude lepší,pokud si ovšem znovu dokáží účast vybojovat.
Jako kapitán A-družstva bych chtěl ještě touto cestou poděkovat Vojtovi a Ondrovi,že po mimořádně náročném šachovém týdnu ochotně nastoupili v neděli proti Chotěboři a svým vítězstvím přispěli namalou měrou ke skvělé výhře našeho družstva.
, - odpovědět
Zdravím do Harrachova!
První článek,který jsem četl dvakrát...po druhé se slovníkem... pokud možno hotel nezbourat, nepodpálit (aspoň do odjezdu)... když tak koukám na obsah, tak nám naše zlatá mládež pěkně dorůstá...Jaké je dokončení? (záclony)...
Partii Vojty jsem si po dvou urgencích musel přehrát... dost šeredné (pro soupeře)
Tak a teď zabereme... 50,5/63

Slávek
odpověděl(a)
avatar
Zaclona spadla kdyz na ni spadla nejmenovana osoba zacinajici na V a koncici na ojtaa potom ji tam Ondra s Vojtou zase zpatky nasazovali.
P.S. nejmenovana osoba zacinajici na O a koncici na ndra tam hodila vojtu ;)
, Komentář odpovědět
avatar
Vždycky když čtu komentáře, tak bych tam chtěla být na chvililinku s vámi 3 .